یاد سهراب بخیر -- 1


كوله باري دارم از تحمل خالي

و در اين عصر عجيب عشق ها تو خالي ....
من در اين عصر عجيب در پي خاطره ام
خاطراتي ازعشق در پي زندگيم
ياد سهراب بخير كه ميان شعرش
حرفي از خاطره هاست
با همان حالت شعر زندگي پا بر جاست
ياد سهراب بخير كه هميشه مي گفت
((تا شقايق زنده است زندگي بايد كرد))
من نمازم خاليست از ارادت برعشق
اين گناهم شده است زندگي دور از عشق
باورم شايد نيست اندكي من هستم
شايد از قلب زمان خاطراتي باشد
كه مرا ياد كنند ... شايد از خاطر دنيا بروم
جاي ما خالي نيست در ميان گلها
ودگر در قلبي نبود جاي ما
ياد سهراب بخير كه ميان شعرش
زندگي ميكرديم
عشق مي ورزديم
قصد لبخند گلسرخ به دل ميكرديم
جاي او خالي شد قصه ها پا بر جاست
ردپاي عشاق روي اين قبر پيداست
ياد سهراب بخير....
 
                                                         ادامه دارد.......

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    ریحانه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/4/26/1 و 12:30 دقیقه ارسال شده.

    ممنون که میایی تو وبم سر میزنی
    بازم بیا
    چون دارم برای همین طنز ها جدید مینویسم
    و اس ام اس های دیگه هم هست
    که در اینده ای نزدیک اون هارو هم مینویسم
    مثل:سرکاری،سخن بزرگان،سخنان عاشقانه،مناسبتی و...
    پس بازم حتمااااااااا بیانظر بده رکدوم قشنگ نیست پاک کنم،اگرم قنگن بازم بنویسم

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: